dimarts, d’abril 27

DILLUNS 26 d’abril del 2004

Reunió al Parlament de Catalunya.

Em trobo al Parlament de Catalunya amb l'Uriel Bertran, diputat per ERC, tractem els temes més importants en Sanitat, el finançament, el deute , etc...

M’encarrega entrar una proposició no de llei a Madrid.

Ell coordinarà les demandes que vinguin des del territori.

Acordem estar en contacte permanent, ja decidirem la periodicitat, de moment està clar que cada dilluns em passaré pel Parlament. Tenim molta feina a coordinar.

Al Parlament de Catalunya, m’hi sento més a casa, per la llengua és clar, també per les mides i l’estètica, el de Madrid és “ a lo grande”.

Al sortir veig la Irene Rigau, l'ex-consellera de Convergència i l’acompanyo fins al Ritz, pel camí travem conversa i em quedo amb el final: ha fet el possible perquè la política no la faci ser amarga, i és cert, és una persona molt agradable.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...