dissabte, d’abril 17

DIVENDRES 16 d'abril del 2004

Continuen els discursos, només ens saltem part del Grup Canari.

En un descans vaig a parlar amb Zapatero, li expresso el meu suport i els meus dubtes, em diu que ell també es republicà i que el monarca també es republicà. Me li poso a riure, ja veig que quan volen els teus vots son capaços de dir qualsevol cosa.

Voto a favor del Zapatero, contenta perquè no es farà el transvasament de l’Ebre i perquè sembla que venen 4 anys de molta feina però que es podran aprofitar i tinc l’esperança de que moltes coses podran millorar.

En el moment del vot, que es fa en veu alta, una diputada del PP diu que vota ”NO, a conciencia!” dona a entendre que el resta de les votacions les fa per comandament.

Quan acabem vaig a saludar al ”Presidente republicano” tot son rialletes i satisfacció.

Després de saludar a la premsa, correm cap a l’aeroport, confiem que ens donaran menjar a l’avió, ens donen un mini-entrepà que només ens obra la gana.

Quan arribo a Barcelona, em truca la Mar que per favor vagi a Mallorca aquest cap de setmana.

Vaig a la central on s’està fent una jornada de formació a les dones del partit, sobre les dones i la política. Aguanto fins les vuit i vaig a casa a preparar els discursos que hauré de fer aquest cap de setmana, bastant nerviosa perquè tinc poc temps, sort del Jordi.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...