dissabte, de maig 1

DIVENDRES 30 d’abril del 2004

Primer reunió amb en Pep Canal, de Medi Ambient.

Tenim bona sintonia, preocupacions comunes, l’estalvi energètic la reducció d’envasos, crec que podrem fer una bona feina!

Ens preocupa coordinar bé les accions del territori, però coincidim molt, els dos som biòlegs.

Després vaig a la Conselleria de Sanitat. Tinc poc temps i no trobo aparcament enlloc, em poso directament a dins i dic que sóc diputada, funciona.

Em trobo amb gent de Govern, la sensació és diferent. Aquí puc treballar per fer canviar les coses més eficaçment.
De Madrid depenen dos grans temes, el finançament de la Sanitat i la despesa farmacèutica.

Fem una reunió d’una hora, a part d’escoltar els hi exposo la meva opinió.

Al final entro amb els temes de Santa Perpètua. Es miren uns papers i diuen “... fet: Un metge i un pediatra, ja ho pots anunciar-ho...” Això és el que jo entenc per poder, i estic contenta que sigui en benefici del ciutadà. Quedem per estudiar el Projecte fet del nou Ambulatori municipal.

Torno a la diputació, hi ha una trobada sobre la nova llei d’urbanisme, és molt interessant però no em puc quedar al debat, haig d’anar a l’aeroport, arriba la meva filla...

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...