dilluns, de maig 3

DILLUNS 3 de Maig del 2004

Tinc reunió a Villarroel amb la Carme Porta.

Abans haig de fer telefonades per canalitzar demandes que vaig rebent, la nova situació obre expectatives a ciutadans que creuen que els podem ajudar, faig tot el que puc, de fet tinc la guia de telèfons més plena que mai.

A Villaroel arribo just quan s’acaba la roda de premsa del dilluns.

A la sala de reunions hi han restes de la reunió anterior i van entrant i sortint gent, no podem treballar amb la Carme fins ben bé passsada un hora.

Surt el tema del barri miner de Sallent i com coordinar-nos per no anar de bòlit amb les visites al territori.

Els temes social els portarà en Tardà, però com que m’hi vaig implicar durant la campanya hi segueixo col·laborant.

Al vespre tenim una reunió al local de Santa Perpètua amb en Pere García i els representants de la Federació de perruquers.

Ens expliquen com està el sector i de les amenaces que hi planen a sobre d’ell.

Em comprometo a demanar que vingui en Pere Esteve a la cloenda de les jornades que es faran a Santa Perpètua de Mogoda i el seguiment de la resta de temes tractats.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...