dissabte, de maig 22

DISSABTE 22 de Maig del 2004

Vaig a l’Assemblea de les dones d’ERC, a Sant Feliu del Llobregat, no m’hi puc estar gaire perquè avui inaugurem la Regidoria oberta a Santa Perpètua.

L’ambient no és massa alegre, les dones estan revoltades perquè no hi ha paritat a les llistes. I perquè el partit deixarà de ser assembleari.

Abans de marxar demano la paraula, no tinc clar que ser assembleari sigui, ara per ara, la millor opció, la proposta de no tenir llistes paritàries es va aprovar en un Congrés on crec que molta gent no sabia ben be que votava, es van deixar endur per un cert romanticisme.

I m’en vaig corrents a Santa Perpètua, la plaça està plena de gent, és la fira de l’automòbil. No em puc entretenir, intento saludar sense parar-me gaire.

Parlo una mica amb la Rosa Rovira i entra un senyor, diu que és molt bona iniciativa.

No em puc quedar perquè haig d’anar a Sabadell a la clausura del Congrés comarcal d’IC.

Haig de dirigir unes paraules de cloenda, els militants d’IC de Santa Perpètua es queden parats, no m’esperaven. Els hi parlo de la necessitat de que les esquerres col·laborin i aprofitin aquesta conjuntura per avançar cap a l’igualtat d’oportunitats.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...