dijous, de setembre 22

Dijous 22 de setembre, duel amb Sanchez Lliure

Vaig anar a dormir tard, però a les 9 ja era al Ple disposada a fer tres intervencions.
Dues sobre finançament sanitari, una d’elles a conseqüència d’una interpel•lació del Sánchez Lliure, m’he divertit una mica.
En lloc de tornar cap a casa, m’he quedat perquè demà vull assistir a un seminari sobre remeses.
Avui estic convidada a un sopar amb els ponents del seminari.
No m’agrada gens quedar-me a Madrid els dijous, quan tots els diputats marxen i el Congrés es queda molt buit, però reconec que va bé per avançar feina.
El sopar ha estat molt interessant, 4 hores parlant sense parar, a la taula tenia representants del Fons Monetari Internacional, del Banc d’Espanya, de les empreses remesadores, i economistes provenint de sudamenrica i USA.
M’he assabentat que n’estant bastant farts del Rodrigo Rato, es veu que es dedica a fer el doctorat a la complutense i no passa massa per el despatx.
He après molt en aquest sopar sobre remeses i immigració, no crec que demà em calgui anar al seminari.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...