divendres, de juny 30

Reflexions sexuals

A Madrid hi ha cada dia una conferència o una taula rodona o una festa, cada setmana m’arriben diverses invitacions, si no tingués altra feina cada dia estaria ocupada. Normalment no hi vaig, però avui he fet una excepció, m’han convidat a la festa de l’orgull transsexual, el motiu la acceptació a tràmit de la Llei que permetrà canviar el sexe del DNI sense passar cirurgía. No és un canvi menor. El fet de que el sexe del DNI no coincideixi amb l’aparent, provoca que sigui molt difícil per la majoria de transsexuals accedir a un lloc de treball. Dolorosa és la situació dels mes joves, acaben deixant els estudis i moltes vegades rebutjats per els seus propis pares.
Abans de la festa, a un bar molt conegut de Madrid, El Museo de Chicote, m’he reunit amb representants de diverses associacions de transsexuals, m’ha informat de les seva situació i de com s’hauria de millorar l’avantprojecte de Llei, ha vingut Roger, de Barcelona, ja un antic conegut, i la Kim d’Andalusia que m’ha impressionat profundament. Hem acabat parlant de sexe, ¿què es realment el sexe? ¿Hi hauria de constar el sexe al DNI? ?què diferència realment un home d’una dona?
Continuarem en contacte.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...