dimarts, de setembre 26

La autonomia que ens cal és la de Portugal

Vida social a Madrid
Cada setmana m’arriben una dotzena d’invitacions a actes socials, si no tingués feina, ja estaria ocupada només seguint l’agenda.
Com que no és així, potser n’ he assistit a un parell en el que va de legislatura, però ahir no me’n vaig escapar ja que jo n’ era una de les protagonistes. "El Observatorio de la violencia doméstica" ens atorgava un premi a les ponents de la Llei contra la violència de gènere. Sorprèn que et donin un premi per fer la feina, però en fi els seus motius tindran.
I avui he aprofitat mig horeta per anar a la inauguració d’una exposició sobre dones científiques al "Instituto de Ciencias Naturales". Sempre em sorprèn la quantitat de cameres i periodistes que hi ha en aquest actes, i la quantitat de públic ¿qui son? ¿funcionaris en hores de feina?
I per continuar amb l’estil daurat rococó, avui el congres hi ha plenari de gala, ve el president de Portugal.
Llegeixo en el discurs del President que m’han deixta sobre l’escó que Portugal te 900 anys d’història, una de les nacions més antigues d’Europa diu.
Catalunya és més antiga, amb la diferència que ens hem d’estar barallant cada dia perqué no ens “” les competències.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...