dijous, de gener 18

Tornada

Tornada
He interromput les anotacions ja que del 30 de desembre al 17 de gener. he estat a la Índia
El meu fill i la seva dona hi estant passant una temporada i ho he aprofitat per anar a veure'ls i tenir una impressió de la Índia, ja que és impossible conèixer la Índia.
De la mateixa manera que és bo que cada setmana després de passar uns dies al Congrés, torni al meu barri i parli amb els veïns, és bo de tant ben tant visitar llocs lloc com el Congo o la Índia, no en tinc cap dubte que el nostre oasi de benestar es veurà afectat per la situació a la resta del món.
He parlat amb noies que esperen amb por el matrimoni i no volen tenir més de dos fills, però no saben que són els comdons ni entenen què son els anticonceptius, he conegut un noi que s’ha escapat de casa per evitar un matrimoni.
He vist nenes capaces de tot per unes rupies.
El Gangues està tant contaminat que abans de la gran festa de Ardh Kumb Mela, que té lloc cada 12 anys amb assistència de centenars de milers de persones , hi van haver amenaces de suïcidis col·lectius si el govern no descontaminava el riu. Durant la festa s’han suprimit el vessament d’aigües fecals a
Em vaig assabentar del atemptat d’ETA a la Índia, però fins a la tornada no vaig tenir accés als diaris.
No vaig assistir a la sessió del dia 15, ja em vaig imaginar el discurs del Rajoy, frases curtes perquè la Premsa les pugui repetir sense dificultats, insults a Zapatero i carnassa pels seus incondicionals. ¿De veritat es pensen guanyar les eleccions?
I Zapatero, ¿es creia que el tema d’ETA es podia resoldre amb uns quants discursets, recordo que quan vaig ser a Bilbao una dona irlandesa, va dir que una condició del procés de Pau a Irlanda va ser l’amnistia de tots el presos, a la sortida dels amnistiats s’esperaven les famílies de les víctimes, van ser moments difícils, ¿algú s’imagina quelcom de semblant aquí?

¿En què s’ha diferenciat de moment la política antiterrorista de Zapatero de la d’Aznar?
Zapatero, la hora de la veritat ha arribat, ara toca demostrar si s'és un estadista o un polític de salò.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...