dissabte, de maig 12

Segon dia a la ex-escola dels meus fills


Festa de l’escola Santa Perpètua

Els meus fills en van ser alumnes, encara hi queda alguna mestre.

L’AMPA sempre ha estat molt activa i és una bona escola, acaba de rebre un premi.

He trobat unes noies amazigs, els hi passaré el material que m’envia el meu amic Rashid.

M’ha saludat el Blas, coneixia molt el meu pare, que de fet va ser qui em va inocular el virus de la política. El seu amic Alfaro, el darrer alcalde abans de la democràcia li va demanar que l’acompanyés a l’Ajuntament en aquella època difícil de la transició. Era complicat, l’ajuntament estava amb una situació difícil, , després de la epoca Bernades no hi havia recursos i el poble estava a punt de fer un sobtat creixement amb la construcció del barri de Comillas.

Recordo les discussions a casa, al final ell va acceptar el repte perquè l’ apassionava resoldre els problemes del dia a dia del seu estimat poble, l’aigua, el clavegueram, etc. Va haver de patir la dura negociació amb els promotors de Comillas, recordo que m’explicava com va evitar”in extremis” la cosntrucció de 4 blocs de 20 pisos d’alçada, sense fer soroll, només per prestar un servei a la població. Sempre que passo al costat de l’escola del Bernat li agraeixo. No sortirà a la història de Santa Perpètua, però no cal, ell no va voler mai notorietat, segurament que la seva visió del servei a la comunitat m’ha influït en la meva decisió d’entrar en política activa.

Mig dia: La llagosta.

Presentació del candidat, jove i suficientment preparat.

Cap a l’ajuntament !!

Dinar amb els veïns de la Plaça de La Paella.

Gent del poble vell, les famílies de fa molts anys, molt entranyable.

La majoria: ja toca canvi.


Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...