diumenge, de febrer 3

La Ofensiva del Opus


Fa uns dos anys, en una reunió internacional de legisladores, recordo que les sud-americanes em van avisar de que “l’Opus” havia llançat una ofensiva a Sud-Amèrica a nivell de Parlaments amb la fi d' obstaculitzar tots aquells projectes legals que poguessin anar contra el seu model de societat. Model de societat, on sembla que el més important de la dona és el úter.

Per això estan en contra de l’avortament, del ús d’anticonceptius, no cal dir que en contra de les famílies monoparentals, de la homosexualitat, etc.

Em van dir que després de Sud-Amèrica l’objectiu era llançar una ofensiva a Espanya e Itàlia.

En aquell moment no en vaig fer massa cas, vaig pensar que tenien una idea equivocada d’Espanya, que encara pensaven en la Espanya de fa 30 anys, que a l’Estat espanyol el moment de l’Opus ja havia passat.

Ara estic veient que anava molt errada.

Quant sento els bisbes de la Conferencia episcopal sembla que entri en el túnel del temps.

Ens hem cregut que vivíem en un estat aconfesional, (alguns es creien inclús que era laic), i la realitat en esta ensenyant que una vegada més la Església espanyola no ha aprés res en aquets anys de democràcia i vol tornar a imposar la seva ideología al conjunt de la societat , ells estan convençuts de que tenen la raó i Déu està amb ells.(Exactament igual que els talibans de Afganistan)

Jo ja fa molts anys que no soc creient, respecto a les persones que ho són sempre que no em vulguin obligar a viure com ells, encar que jo estigui equivocada. Per exemple a mi m’hagués agradat tenir molts fills, ara bé si algú decideix fer un abortament crec que està en el seu dret i se li ha de respectar el dret a decidir qué fer amb el seu cos.

Companyes, no poden badar, hem de continuar en guàrdia, sinó el poc que hem avançat ens serà pres.

Les properes eleccions hem d’evitar que el PP torni a governar.

No us perdeu la peícula romanesa "4 meses, 3 semanas, dos dias"




Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...