dijous, de març 5

La dura vida de la oposició

Fer política des de la oposició és molt dur i encara més si abans has estat sempre al govern.
Això és el que està patint el grup de ICV de Sta. Perpètua. Es difícil fer oposició i no perdre els papers. Ara bé, qui recorre als insults vols dir que no té arguments. Entenc per el que estan passant i que deu ser molt dur, per això he aguantat molts insults amb bastant de paciència.
Però, hi ha una cosa que ja no penso aguantar més.
Ja des del primer Ple, el ex regidor de Hisenda amb va acusar de mentidera, la veritat és que em va sorprendre, primer perquè en tota la meva vida, tinc 57 anys, ningú m’havia dit mai mentidera. I segon, perquè no sé mentir, crec que si fos conscient de que estic dient una mentida em posaria vermella de cap a peus..
Pot ser que estigui mal informada, pot ser que m’equivoqui, d’acord, ara bé, jo considero que es diu una mentida quant un és conscient de que falta a la veritat. I puc assegurar que aquest no ha estat mai el meu cas.
El fet de que jo na hagi volgut entrar mai en discussions personals és perquè crec que en els plens s’ha de intentar portar el debat cap el nus de la qüestió. Això ha comportat que el ex-regidor s’ha anat acostumant a dir que menteixo quant ja no li queden arguments
El curiós del cas és que ell, sol fer afirmacions amb molta contundència, que moltes vegades no les he rebatut per prudència tot i que em semblavaen estranyes i després repassant la informació he comprovat que no s’ajustaven a la veritat. ¿Mentia, té mala memòria o té molta imaginació?
Ahir en un debat es va tornar a repetir la situació i ja no ho permetré més..
La política municipal és molt engrescadora perquè et permet tirar endavant actuacions de les que es poden veure els resultats, però requereix una sobredosi de paciència, que la veritat hi han moments que se m’esgota.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...