dissabte, d’abril 25

Avui ens ha deixat en Navarro, una gran persona.


En Josep Navarro, conegut com “en Navarro “ens ha deixat avui.

El Navarro va ser el fundador de la secció de ERC a Santa Perpètua i de moltes coses més que suposen molt per a la nostra comunitat com ara “Els amics de Santiga”.

Jo el vaig conèixer, fa ja uns anys, a una sala que feia de museu de les troballes del grup Pro Arqueologia de santa Perpetua, em van sorprendre els coneixements d'una persona que sabia que no li havia estat possible accedir a una universitat, em va agradar el seu tracta afable i proper.

Més endavant el vaig conèixer més i va anar creixent la meva admiració per aquest home.

Ha esta t una sort per el nostra poble de que una persona com el Navarro fos membre de la nostra comunitat, una persona amb afany constant de aprendre i de ensenyar.

Ens ha ensenyat què vol dir ser patriota, què vol dir estimar la Terra , la Historia comuna,.... no era persona de discursos, era una persona de fets, treball, d' esforç i d'amor.

Per ami va simbolitzar el projecte de ERC, integrador, i d'esquerres, de fermesa en els objectius i de no defallir davant els obstacles, amb humilitat segur de que el camí és el correcte i que només cal perseverar.

Gràcies Navarro.

Et robarem a faltar però no pateixis, continuarem el teu llegat.


Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...