dilluns, de febrer 1

"La cinta blanca", no us la perdeu.

Fa uns dies vaig tenir ocasió de veure a la tele, afortunadament en VO, la película "Napola" del Dennis Gansel, el mateix director de la magnífica "La onada", i ahir vaig veure "La cinta blanca", una de les millors películes que he vist als darrers temps, d'aquelles que deixen impacte i que mai oblidaré. M'he recordat de les dues del Gansel perque les tres van lligades a la pregunta que tots ens hem fet alguna vegada, com va ser possible que al centre de la civilitzada Euopa, a la primera meitat del segle XX, hi haguès una explosió tal de barbarie que va donar lloc al Holocaust? podria tornar a passar? si jo m'hi haguès trobat, com m'haguès comportat?.
He passat un cap de setmanadeciutat, també he aprofitat per anar a Montjuic, al MNAC a veure la exposició Convidats d'Honor. També la recomano.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...