diumenge, de maig 4

Resposta als blocaires de “Blocs amb estrella”.


Fa uns dies vaig rebre un correu de part d’uns blocaires que es manifesten “simpatitzants” que volen “renovar " ERC, i opinen que només Carretero i Ruth Carendell ho poden fer.

Jo vaig ser simpatitzant d’ERC durant uns quants anys, estava pendent de la evolució d’ERC i anava observant, fins que vaig arribar a la conclusió que si el projecte d’ERC m’era important m’hi tenia que afegir, així tindria la possibilitat d’aportar al projecte i també de influir-hi. Si mai ERC derivava cap camins per els que no hi volia caminar sempre me’n podia desviar, però al menys ho hauria intentat.

El que no se m’hagués ocorregut es intentar influir des de fora del partit.

El procés de renovació d’ERC, és un procés intern, els militant decidirem no solament qui liderarà el projecte sinó les línies estratègiques del projecte.

No entenc qui des de fora vol influir sobre els militants d’ERC, si tant important és ERC per a vosaltres (que ho dubto) demaneu militar i comenceu a treballar.

Em dèieu al coreu que els mals de la situació actual que pateix Catalunya provenen en bona part de les decisions de Carod i Puigcercós, crec que hem de començar per aquí.”

¿A quins mals us referiu? Creieu que Carretero i Carandell, que us recordo que quant van compartir govern amb Carod no els varem sentir, tenen la solució per acabar amb la dependència d’Espanya? ¿Què faran, proclamaran la guerra de la independència?

¿Segur que sou "simpatitzants" d’ERC?

Us vull admetre la bona fe, però senyors i senyores, aquest és un afer intern i els militants i només els militants tenen la paraula.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...