dijous, d’octubre 21

DIJOUS 21 d'octubre

M’haig d’aixecar a les cinc per estar al Congrés a les nou del matí. Porto dos dies dormint tres hores.

Avui és la darrera oportunitat per presentar la esmena a la totalitat als pressupostos. De moment no sembla que el PSOE s’ho cregui que hi estem disposats.

Ens trobem amb el Xavi Vendrell i anem a dinar, li diem que estem en plenes negociacions de pressupostos i es queda a ajudar. Fem llistes de prioritats.

Les 19:45, no s’avança, en Puigcercós dona l’ordre al Ramon i a la Maria d’entrar la esmena. El Rubalcaba es torna blanc, se’n ha adonat de que anem en serio, ens demana que tornem enrera, el Puigcercós truca a la Maria, retirar la esmena. S’ha de redactar la sol·licitud, queden 5 minuts per les 20:00, s’encalla l’impressora, han de baixar tres `pisos, no crec que hi arribin. Tornen sense alè, no hi ha sigut a temps, els cameres els han enganxat, demà seran notícia.

Torno amb el Vendrell a Cortes 9, on hi ha la negociació, el Rubalcaba està desesperat, anem avançant. Son les 9 de la nit, si no me’n vaig a l’aeroport em quedo a dormir, marxo amb el Vendrell, es queden el Puigcercós, el Pep i en Tardà. Ja està casi be acabat. Es un bon acord.

A l’avió sec amb la Alícia Sanchez-Camacho, està passant un mal moment i procuro fer-la riure i se’ns passa el temps volant, mai més ben dit.

Vaig a trobar-me amb el meu home que està en una festa d’estudiants.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...