dijous, de juny 24

DIMECRES 23 de juny del 2004

Es el dia més boig que he viscut fins ara al Congrés. Aquest matí hi han convocades un munt de comissions i en Pep està malalt. Jo vaig a exteriors a defensar el conveni d’Aarhus, a condemnar l’embargament a Cuba, a intentar derrogar la venda d’armes a Colòmbia i si em dona temps a defensar l’accessibilitat de la oficina de correus de Santa Perpètua.

I a les 11 em venen a buscar per anar a TV1 a gravar el programa Parlamento que no sabia ni que existís. No miro mai TV1. Amés es sobre Seguretat vial que ho porta en Pep però com que no hi és em toca a mi.

Com que avui es la verbena no ens quedarem fins tard, només en Jordi que la passarà a Madrid amb la seva dona.

Tinc uns dies per preparar la defensa de l’Ebre, la comissió d’igualtat i de discapacitats.

M’emporto tant de paper que no puc posar la maleta a dalt. M’ajuda en Vilajoana i com a vice-president del Parlament m’explica coses interessants, com que per Nadal tindrem un telèfon mòbil. Bromes a part, la gent convergent és més amable que la gent d’Unió.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...