dimecres, de febrer 20

Per fi, el Mollet-Papiol

He tingut la sort de influir en les decisions polítiques com a parlamentaria i ara tinc la sort de influir en la execució d’aquestes decisions en la meva tasca de regidora d’hisenda i medi ambient de l’Ajuntament de Santa Perpètua.

Als primers pressupostos de la passada legislatura una de les esmenes que vaig presentar va ser la conversió del ramal ferroviari de Papiol – Mollet en via per a passatgers.

Aquesta via ha estat objecte de moltes preguntes, especialment perquè travessa Sta. Perpètua.

El passat mes de setembre, encara com a diputada, vaig acompanyar a l’alcalde i a la regidora d’urbanisme a Fomento a preguntar per el projecte.

Avio, com a regidora he tingut una reunió de treball amb els concessionaris de l’obra.

Per fi, el proper abril començaran les obres de col·locació del tercer rail. El que em preocupava era l’impacta ambiental d’un moviment de terres que han d’efectuar.

Em preocupava, ja no em preocupa tant perquè és molt possible que trobem una solució més respectuosa amb el territori.

El que és molt important que per fi es guanyar una forma de transport cap a la Universitat Autònoma que permetrà substituir molts desplaçaments amb automòbil.

Per fi!!!

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...