dimarts, de setembre 27

Dimarts 27 de setembre. Gitanos al Congrés

Vaig directe del aeroport al Senat. Les comissions mixtes són de senadors i diputats i les sessions s’alternen al Congrés i al Senat, això per nosaltres es un dificultat afegida perquè sovint hem de ser a dues comissions al mateix temps i anem passant de l’una a l’altra, si son al Senat és impossible.
El Senat és un veritable laberint, havia d’imprimir un document que el portava en el USB i li he demanat al Senador Espasa (Entesa)que em deixés el seu ordinador, molt amablement m’ha acompanyat al seu despatx, i ha esperat que acabés per tornar junts a la sala de comissions, sola no hi hagués arribat.
Quan torno al Congrés corro cap la comissió de la Dona, també mixta però que per la meva mala sort, avui era al Congrés. El taxista que m’hi porta, es d’esquerres. També n’hi han.

Tarda. Avui al Ple, el Pep Andreu que es d’ascendència gitana ha presentat una Proposta per el reconeixement del poble gitano, ha començat en llengua romaní. Ha estat molt emocionant

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...