dimarts, de setembre 20

L'Estatut Valencià

Avui arriba al Congres l’Estatut València, segons el PP València es Espanya i no te res a veure amb Catalunya, Jaume I va fundar un regne a part i punt. L’Agustí ha estat més que bé, ha parlat amb humor com és ell i amb el cor.

El matí l’he passat a la seu d’Alshtom, intervenint en el “Programa Empresas y Parlamento”. Es un invent destinat a “apropar” el mon de l’empresa al Parlament.
No m’hi pensava apuntar perquè ja tinc feina de sobra, però el passat dissabte vaig anar a la jornada de portes obertes a la fàbrica de Santa Perpètua i el president de la companyia va insistir que m’hi apuntés.
La veritat ha estat molt interessant, a part de coneixements a nivell empresarial sobre camps que m’interessen molt com transport i energia, durant el dinar he après algunes coses sobre “real politik”.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...