dijous, de setembre 29

Dijous 29 de setembre. Visita d'Amnistia Internacional

Després del ple, hi ha hagut comissió de Medi Ambient, CiU torna amb el transvasament del Roine.
Al final s’allarga més del compte perquè el PP torna a fer problemes amb unes propostes del País Valencià, e intenta boicotejar la votació. Quan no poden guanyar amb vots intenten tota mena d’artilugis.
Corro cap una reunió que m’interessa molt, dones representats d’organitzacions que lluiten per els dels drets humans, d’Israel, de Palestina , d’ Alger i d’Amnistia Internacional. Demanen que fem pressió sobre Israel, i ens pregunten quines accions hem fet. Va molt bé, perquè els hi puc explicar la votació d’ahir i quedem en seguir col•laborant. Amb la israeliana ens abracem emocionades. Jo entenc el que representa defensar la seva postura a Israel, quantes vegades em vaig semblar fer de Cassandra. Quan vaig abandonar, em vaig dir que des de fora ajudaria, ara en tinc la ocasió.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...