dimecres, de novembre 8

Problemes d'Astúries


Com que no tinc prou feina, avui he rebut una delegació de veïns d’Astúries. Han fet de mitjancer uns independentistes asturians, (també n’hi han).
Els veïns, que varen venir amb autocar en viatge d’anada i tornada, no els hi van deixar fer la foto als lleons. Jo havia deixat dit que en pujarien uns 20, va venir al meu despatx el cap de seguretat a veure què passava i com és que en deixava pujar 20, li vaig dir que a la sala no hi cabien més- Encara tenen por als asturians. Van venir perquè veuen perillar el seu entorn, un grup provenien d’una vall, ja hi vaig estar, que serà coberta de ciment per fer una central de mercaderies, (Ja ho coneixem a Santa perpetua) i un altre grup que veuran tot una muntanya i una platja desaparèixer per ampliar el port.
Ningú els hi fa cas, a Astúries quant toquem el carbó és tabú, algun periodista, honest i valent podria escriure un gran llibre sobre tota la història de les mines, els subsidis, el carbó polonès, les indemnitzacions, els Sindicats i els Partits.
A la foto, durant la reunió amb la Carmen de Andecha Astur, els hi vaig prometre que la informació arribaria a les mans de la Ministra de Medi ambient.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...