dimarts, d’abril 20

DILLUNS 19 d'Abril del 2004

Per primera vegada vaig a la tertúlia de la Sílvia Copulo, a Com Radio.

Hi intervenim, en Herrera d’IC, en Cirera del PP, en Trias de CiU, i en Nadal pel PSC des de Girona.

Tractem la tornada dels soldats de l’Iraq, tots estem a favor, excepte el del PP, quii acusa a Zapatero d’actuar igual que l’Aznar per no portar el tema a votació al Congrés.

Jo no hi estic d’acord, l’únic que volien era que passés el temps i no poguessin marxar.

La tertúlia no te massa interès, només cap al final, comença l’Herrera a parlar de liderar el procés de pau a Palestina... Li etzibo que abans d’anar a liderar als altres hauríem de resoldre el nostre problema del terror a Espanya i per si no ho sap aquí també s’han fet assassinats selectius, això desperta els ànims preo ja s’acaba la tertúlia.

Després vaig al Parlament a veure els nostre assessors, ens veurem setmanalment per coordinar les accions.

Es commemora els 25 anys d’ajuntaments democràtics, quan surto amb en Tardà ens prenen per alcaldes i ens volen portar al Fòrum i a dinar a Pedralbes; en Tarda s’esvera del que deu costar tot això, diu que l’esquerra no ens hi hem d’acostumar a aquest malbaratament de diners, ens trobem a fora diputats d’ERC , els hi comenta la seva reflexió i no s’hi amoïnen massa, bé han de menjar els alcaldes.

El vespre, a Santa Perpètua, el Conseller de Relacions Institucionals, Joan Saura fa una conferència, també per commemorar els 25 anys.

Curiós en Pere Bufí, alcalde fins al darrera legislatura, no hi és.

El discurs em sembla poca solta, ve a dir que abans de la democràcia, em els ajuntaments eren per perseguir a la gent i per especular.

Em sembla injust per tota la gent que hi va treballar desinteressadament perquè estimaven el seu poble.

No em puc estar de dir-li durant el pica-pica, i me'n repenteixo, perquè com un bon comunista està completament segur d’ell mateix i no admet el benefici del dubte.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...