dimecres, de maig 10

TROBADA AMB LA TRANSSEXUALITAT

Al principi de la legislatura em van venir a veure unes dones transsexuals de Madrid, em van exposar les seves demandes, principalment el canvi de nom i sexe de DNI i el suport del sistema Sanitari, ho vaig comentar a la sectorial del partit i em van dir que aquest tema ja es portava des de Catalunya, i que el PSOE preparava una llei, així que no hi vaig pensar més.
Fa uns dies vaig saber que una persona estava fent vaga de fam, vaig recollir tota la informació que ja tenia i vaig presentar una interpel·lació per avui.
Uns representats de diferents col·lectius transsexuals m’han proposat una trobada, hem anat a dinar a un restaurant de “Chueca”, encara no havia estat mai a aquest barri, ara és la millor època de Madrid, encara no fa calor i es pot anar pel carrer, he anat corrents perquè no tenia massa temps però m’ha agradat.
El món transsexual m’ha interessat molt, és molt més complexa del que es pot intuir en la primera mirada.
He tornat corrents al Congrés perquè venia a veurem un representant de la ambaixada cubana, les coses no van be a Europa, reforcen el bloqueig a Cuba i per altra banda es firmen contractes d’armament amb països que no respecten els drets humans. Els bloqueigs , ja s’ha demostrat que només perjudiquen a la població i no canvien governs, (recordem el de l’ Iraq, i el Fidel encara hi és). El cubà parlava molt a poc a poc i jo tenia que preparar la intervenció.
Quan acabo vaig corrents a l’hotel a canviar-me per anar a la recepció de la presidenta de Xile, al Pardo.
M’ha fet “morbo” entrar a l lloc on la bèstia dictadora signava sentencies de mort tot fent la sobretaula, al menys es deu haver regirat a la tomba veient el lloc ple de dones d’esquerres, escoltant cançons del Víctor Jara.
La Bachellet, impressionant, el polític amb més carisma que he vist de prop.
Un dia de corregudes, però interessant.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...