dijous, d’agost 10

Vacances

Tot l’any espero les vacances per llegir tot allò que no puc durant l’any, al final el temps no és tan com em pensava, però estic llegint una entrevista a Noam Chomsky, publicat l’any pasta, l’han titulat “Ambiciones Imperiales”, el recomano, és d e gran actualitat.
Mentre estic fent aquestes notes escolto per Internet la cessió de la comissió d’interior avui al Congres. Va del Prat, del dret a vaga, diu el ponent del PNV que no esta ben regulat. Diu que el dret a vaga no és un dret fonamental i s’ha d’acabar on incideix en els drets d’altres ciutadans. Em ve a la memòria la ocupació de les Rondes, la tallada de carreteres en hora punta, etc.
Llegeixo al diari que al Congo va guanyant Kabila, amb el 5% dels vots escrutats, em sembla aventurat donar dades amb un 5% de vots escrutats, i m’estranya aquesta notícia, Malu Malu va dir que no es donarien dades parcials per no escalfar l’ambient.
M’han trucat de Mèxic, demanant que una delegació de parlamentaris hi vagin per cridar l’atenció sobre la situació de frau electoral. Just després de la trucada ha vingut a casa un amic mexicà, ell no hi està d’acord, diu que s’examinaran les urnes impugnades, i els candidats han d’acceptar el resultat. Creu que la postura de Lopez Obrador és molt dolenta per el país.
I la guerra al Líban va durant, 1000 morts al Líban, un milió de desplaçats, un desastre ecològic (el petroli de la central elèctrica bombardejada s’ha abocat al mar) la marea negre és també cancerígena.
A Israel, van 100 morts, però pràcticament tothom està d’acord a continuar fins que desarmin Hezbolla.
El meu fill es allà, li he escrit que marxi quan abans millor.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...