dimarts, de maig 4

DIMARTS 4 de Maig del 2004

Avui vaig a trobar-me amb el Comité d’empresa dels treballadors i les treballadores de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda.

En tenia ganes també d’estar a soles amb en Baldo per parlar de temps passats, però ja veig que no podrà ser.

La reunió dura una hora i mitja. Es complicat ser enllaç sindical d’una entitat com l’Ajuntament, quan els teus caps són polítics...

De tota manera l’oposició ha de fer un marcatge més intens sobre els nomenaments i les places de treball, així els ajudem molt amb ells, també.

Per la tarda tinc reunió del Grup parlamentari a Villaroel.

Tenim ja el calendari de Plens, coincideix amb el Ple de l’Ajuntament de Maig.

Ens repartim les comissions i queda confirmat les meves sectorials son: Medi Ambient, Sanitat, Dona, Unió Europea, suplent d’Exteriors i Drogues.

Ens adjudiquen personal, a més d’en Ramon tindrem un advocat, un assessor de pressupostos, un administratiu i un cap de premsa, i important també; un xofer, ens estalviarem taxis.

En Puigcercós ens aclareix el funcionament de les comissions. Les meves es constitueixen el dijous, així demà no cal que hi vagi, però en Joan té por que el dijous arribi tard. No em coneix bé. Perquè no pateixi marxaré demà al vespre.

Per la nit, vaig a la comarcal: Arribo tard, però millor, perquè m’estalvio el tema recurrent del pes de la comarca dins del partit.

Després parlen de la verbena, com que tinc el Medir de Palau a prop, parlo amb ell del tema de l’ACTUR i temes de Palau que s’han de demanar a Madrid, com el de l’oficina de correus.

Finalment es parla de l’abocador i del problema de les deixalles, a Barberà volen posar recollida hidraulica. Interessant, ja veurem com els hi anirà, dubto que sigui apta pel nostre país, i menys com ho volen fer, amb horaris limitats al tipus de deixalla.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...