dijous, de maig 20

DIJOUS 20 de Maig del 2004

Vaig caminant al Congrés, els carrers estan engalanats per la boda amb una espècie de llaços de color fúcsia, han fet un concurs de kitsch!

Hem d’estar al Ple d’hora per anar a votar i després corre cap l’esmorzar d’en Carod, com que la votació es retarda decideixo no anar-hi. Sabia que no feia falta perquè estava ple.

El Ple acaba cap les dotze, els altres s’en van però en Puigcercós i jo ens quedem perquè per la tarda hi ha compareixença de la ministra de Medi Ambient, en Puigcercós s’en va a parlar amb en Montilla.

Per Nadal els papers de Salamanca a casa, ja hi serien si no fos per la “boja” de l’Alborch quan era ministra de Cultura.

A les 4 vaig cap a la Comissió de Medi Ambient. Porto les preguntes preparades, no estic nerviosa però tot i així veig que em costa expressar-me en castellà, hauré de fer una immersió.

No hi haurà transvasament de l’Ebre cap el sud, però no s’ha definit contra el transvasament cap Barcelona. I poca cosa més, només un decàleg de bones intencions.

Tornem amb l’avio de les 10 de la nit, al aeroport en Joan em presenta una persona molt interessant, el President Carbonell. Un expert en Orient Mitjà.

Arribo a casa al dos quarts d’una de la nit.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...