divendres, de maig 28

DIVENDRES 28 de Maig del 2004

A Villaroel, tenim reunió de treball sobre els problemes dels autònoms; afers socials pertany a en Tardà, però com que hi ha tanta feina ho portem conjuntament.

El tema dels autònoms és molt important, és un col·lectiu molt gran i en realitat son micro-empresaris que tenen un sol client, no poden fer patrimoni i no tindran les prestacions socials dels qui treballen per compte d’altri. Veurem que hi podem fer. Tenim un bon assessor i tinc confiança en canviar la situació.

Després vaig a la meva antiga empresa, on em comenten la seva visió de la indústria farmacèutica, em va molt bé per preparar la intervenció amb la ministra; Em comenten la mala situació de la indústria farmacèutica catalana, aviat no en quedarà, Madrid a més d’estar a prop del poder ofereix avantatges fiscals i preus especials pel sòl industrial.

Al vespre, anem al cine que em toca distraurem, veiem la darrera dels Cohen, ens ho passem bé.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...