dimarts, d’octubre 24

Coses de Dones

No hi han reunions més estimulants que les de dones.
Avui, un acte de presentació de programa de Polítiques de dones, que en altres àmbits solen ser bastant protocol·laris, s’ha convertit en un acte interessant.
.
Quan ens trobem dones sempre hi ha debat i pluja d’idees.
La meva vida repartida entre Catalunya i Espanya no em deixa massa temps per anar a actes. Els de Madrid no em tiren massa. A les associacions de dones espanyoles, per molt d’esquerres que es diguin, sempre els hi acaba sortint la vena centralista i com que no vull entrar en discussions estèrils acabo fugint d’estudi.
Però a Catalunya quan tinc la ocasió d’assistir a un acte organitzat per dones, sempre m’ho passo bé. Així a una petita inauguració d’una exposició a la Casa Bonnemaison va ser interessant i l’acte d’avui també.
Han sortit reflexions al voltant de la Llei del dependència, que les hem de considerar, sobre les famílies monoparentals i més n’hi haguessin hagut si el temps ho hagués permès.
Al vespre a la secció local d’ERC hem parlat també de com fer Polítiques municipals que empenyin la igualtat d’oportunitats entre homes i dones.
Es el gran debat del nostre segle i és el moment d’actuar. Totes les dones hi podem contribuir, de totes les edats i formacions, i no oblidem les immigrants, constitueixen un gran potencial humà i són les formadores d’una nova generació de catalans, les Polítiques d’integració han de ser pensades amb elles.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...