dissabte, d’octubre 21

Governar bé, menys el 3%

He estat bastants dies fora de Catalunya, i he desembarcat en plena campanya.
Trobo els carrers ja plens de propaganda, destaca CiU, sembla que estan cremant tots els cartutxos i que algú ja els hi cobrarà si arriben a governar.
He anat al metro i m’han fet esgarrifances la propaganda de CiU, ratlla la xenofòbia ¿què volen dir que només ells estimen Catalunya?
Jo a dota de la frase governar bé hi posaria bon govern - 3%.
També m’ha sorprès la quantitat de bestieses que poden inventar els assessors del Mas, que si descomptes a qui sàpiga anglès (en lloc de proposar més classes d’anglès a l’escola pública volen que els fills dels rics que ja van a bones escoles paguin menys impostos), ara un carnet per punts als bons immigrants, ¿els hi faran cantar els segadors per poder rebre beques de menjadors? ¿s’hauran de saber la llegenda de Guifré el Pilós per poder entrar al CAP? Ja em veig fer un curs accelerat d’història catalana, ¿o només ho exigiran als nascuts fora de Catalunya?
Estan ben sonats, el que em sorprèn i al mateix temps m’esglaia és que el Mas repeteixi les rucades dels seus assessors, em porta a pensar que és tan ruc com ells, o més.
!pobra Catalunya si ens arriba a governar!

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...