diumenge, de maig 6

¿Diputada i Alcaldessa?


¿Diputada i Alcaldessa?
L’Aplec
De tornada de Mèxic he anat directa a la cita anual. L’Aplec.
El nostra estimat bosc de les sardanes, el que en queda, després de les successives queixalades, estava fresc i olorós després d’uns dies de pluja.
Després d’un viatge de més de 24 hores, no estava massa per ballar sardanes però sí que és la ocasió per xerrar amb quasi bé tothom.
Quant ja marxava, una veïna em pregunta si és cert que encara
que jo em presenti a l’alcaldia, la alcaldessa seria la segona de la llista, la Rosa
Rovira.
No, no és cert, jo em presento a l’alcaldia amb la plena voluntat d’exercir d’alcaldessa.
No hi ha incompatibilitat amb el càrrec d’alcaldessa i diputada, de fet al Congrés i al Senat hi han molts diputats i senadors electes als Ajuntaments.
No deixa de ser un luxe per un Ajuntament tenir línia directa als Ministeris. Nosaltres tenim contacte setmanal amb els ministres, prenem cafè junts i podem accedir molt més fàcilment per els nostres municipis. De fet és una part important de la nostra feina.
Compaginar els dos càrrecs exigeix molta dedicació però amb una bona organització és possible. També ajuda tenir experiència, ara la feina de diputada ja m’és molt més fàcil, no com al principi de la legislatura.

Sobre EL JUDICI 14 de febrer declaracions de Oriol Junqueras i Joaquim Forn Antoni Bassas :   " quan es tracta de Catalunya, a l...